Fääärdiiig!

Idag har jag tagit tag i att fixa bilderna från Helsinki och Cinas kalas! Ett urval av dom finns att beskåda på min bilddagbok! Så gå in och kolla rååååå!

Annars var Stefan här igår, och sov över till idag! Alltid lika roligt att träffa honom såklart! Han bjöd mig på skratt i natt fast han inte ens visste om det själv, när han pratade i sömnen! :D

Nu känner jag verkligen att det ska bli skönt att slänga sig på mammsens soffa och bara slappa resten av dagen/kvällen! Veckan ser ut att bjuda på tripp till Stockholm och Helenan en dag, tillsammans med Nea! Och en dag tänkte jag och mammsen åka in till E-tuna för att uträtta lite shopping, och hälsa på Linda, Göran, Simon och Emmie! :) Och i helgen är det dags att gå på Amazon för att se Dia Psalma! Det här kan ju helt klart arta sig till en riktigt bra vecka känner jag! :)

Hejjvejs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha. Tack för din långa kommentar :P :D Speciellt nu när man sitter med feber :P :D



Hoppas du sitter där och har bättre än mig, dvs inte har feber och snurrig i skallen :)



Hehe, Dia Psalma :D Tycker du dem är bra eller? :P :D

Postat av: Carro

Sv: Näe fan, det här är inte alls kul. Har bara legat i sängen och soffan hela dagen. Inte orkat bry mig om nånting ungefär. Men det är bara att ta det lugnt och kurera sig och hoppas det går över :)



Jaha, har du känt till dem så länge? :D Första gången jag hörde dem var på högstadiet :D

2009-05-26 @ 01:03:28
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback