Depp depp depp!

Idag tänker jag visst tycka synd om mig! För även om jag vet att det tydligen inte blev nåt Peace & Love så kan jag inte låta bli att gå in och kika vilka som spelar under torsdagen när Mötley spelar, och den dagen jag hade velat åka.. Jag hade ju velat sett Backyard Babies, Lars Winnerbäck, Thåström, och såklart Mötley Crüe och förmodligen några till.. Som såklart allihopa spelar under Torsdagen! Jag vill gräva ner mig!

Varför accepterar jag alltid att jag och mina behov kommer sist?

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag vet nog inte hur man gör. Det går ganska bra så länge Ebba är vaken. Sen kommer den där krypande känslan, socker-abstinens!!! Kom o lek på onsdag om du kan

Postat av: ÄLIN

Innan kl 16 för då ska jag iväg! runt 12 sover ebba middag också. så innan middagsluren eller efter helt enkelt!

2009-05-12 @ 18:26:37
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback