Blaha!

Jag känner mig lite seg idag känner jag! Har inte uträttat mycket vettigt alls idag! Elin smsade förut och frågade om jag ville göra nåt roligt, det tackar man ju inte nej till! Men hon hade visst inga idéer på vad det skulle vara, och jag visste inte heller, så det blev tydligen inget!

Ska göra färdigt det där andra som bara blivit påbörjat än så länge, men vet inte om det är så lämplig tidpunkt just nu.. Ikväll blir det väl alldeles säkert att kolla på ESC! Imorrn är det i alla fall tvättstuga, och efter det blir det full rulle på Måndag med allt som ska hinnas med, och så ska jag även till Duellen och träffa Ulla på Måndag!

Nu hör jag att kaffet som mamma just satte på har puttrat klart, så då vet ni ju att jag såklart måste avsluta! :D


Kommentarer
Postat av: Nea

Hm,man kan ha såna dagar ibland. Ha det bra,puss

2009-05-17 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback