AAAARGHHHAAAAH!

Jag är arg! ARG ARG ARG!!! För nu har jag internet, men ingen dator! Satans jävla helvettes jävla skit dator! HELVETTE! Och inte lär jag nånsin få råd att köpa en ny dator heller! Satteeeh, så blev det med det! Sitter i alla fall hos mamma och skriver nu.. Men ändå!
Och ja, jag tänker fortsätta vara arg, och låta det ta upp onödig energi, för att jag känner för det! Och jag bestämmer det själv! Och nej, jag tycker inte synd om mig själv! Och jag ska passa på att säga att jag är för jävla trött på folk som bara tycker synd om sig själva, vare sig det gäller killar som bara är som dom är, eller om det gäller ekonomi, eller allt annat jävla gnäll! SKÄRP ER! Ni väljer väl själva!? Stackars hjälplösa människor! Eller nej förresten, jag tycker inte ett dugg synd om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback