Yeei!

Mötet idag gick bra!
Simmningen gick också bra!
Och efteråt så följde jag med Nea hem, och åt taccos och mest slappade framför tv´n! På vägen hem blev det en sväng inne på ica, bland annat för att hämta mitt paket som kom idag! Jeansen var inte så låga i midjan som utlovat, men de satt bra ändå, och var riktigt sköna, så jag behåller dom! Och dom nya skorna är ju bara bäst! Jag älskar dom redan! Sitter perfekt, är såå sköna, och dessutom såå snygga! (Det är dem som är på bilden!)






Arvid, den då?? :P Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Cus

tack för komplimangen om bilden/bilderna.



har arvid inte gått med på lammkött än ?

Postat av: Mr. Lammkött

hehehe skulle nog se bra ut på högra skinkan

2009-03-06 @ 00:50:49
Postat av: Carro

Vad är det för snack om lammkött-tatuering? :)



Hehe, förstår det :) Hände en del grejer när jag bodde i villa med mina föräldrar :S Äckligt :) Sen köpte syrran och hennes familj huset, och då vågade inte barnen sova i deras rum, för garderobsdörren öpppnade sig självt, fastän den var både stängd och låst. Skrajsigt :)

2009-03-06 @ 13:15:24
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: emma

fan vilka snygga skor!! =D

2009-03-06 @ 15:32:43
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback