Uhgh!

Jag är helt slut! Har stått i och hjälpt mamma hela dagen med kalasande (för att hon skulle få sitta med alla gäster i lugn och ro, utan att behöva springa ifrån)! Jag och Becka hade riktigt sjysst sammarbete i köket! :) Det kom inte massor med folk, mest nära vänner till familjen! Hon fick fina och roliga presenter, blommor, och ett par blombud!

Nu är jag gaanska trött känner jag! Var ganska trött redan innan idag också! Känner mig väldigt seg i kroppen, och har ont i leder och så! Kan kanske vara en förkylning eller nåt på gång! Jag får kanske skylla mig själv om det bryter ut nåt också, för idag har jag varit ute på två mindre promenader i spets-strumbyxor och frysit! Men solen sken ju! ;) I solen höll man ju faktiskt i alla fall inte på att frysa ihjäl, det var värre i skuggan!

I vilket fall, så kommer det väl upp bilder och videoklipp från dagen här så småning om! Men jag tänkte att jag ska lägga upp allt samtidigt, och man vet aldrig hur lång tid det tar för
Helena att skicka bilder! Har ju fortfarande fått bilderna från när vi festade förra sommaren, eller sen jag var hos henne i November, och inte heller sen hennes kalas! ;P (Helena, fattar du hinken!? ;P)

Nu ska jag däcka i sängen!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback