Off och on!

Jag känner mig halvoff på att blogga! Men ganska on på massa annat!
Även om de senaste dagarna varit lite kantade av små orosperioder och ont, så har det funnits mycket att göra och hålla sig upptagen med också! Det finns så mycket saker och människor som kan irritera mig just nu känner jag, men så finns det också en del människor som man verkligen måste skratta åt, och dom är ju kul! Alltid ett tillskott i vardagen, komisk tragik! :D
Idag har vi i alla fall varit i Hälleforsnäs och firat Linda P som fyllt 30 i veckan! Mycket trevligt med god mat och kladdkaka, och en hel massa vänner till familjen! Och Simon, "min" lilla kille, som faktiskt inte är så liten längre! Jag börjar nog bli gammal ändå! Hehe!


Nu ska jag se film, och sen sova tänkte jag mig! Imorrn (och i princip hela nästa vecka) så är det fullt upp! Imorrn ska jag i alla fall upp tidigt, gå och fika hos gammelmoster! Sen ska jag hem och storstäda och plocka ihop tvätt (tvättstuga på måndag), och efter det ska jag klämma in träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback