Nytt hål!

Ja för man törs ju knappast kalla det piercing eftersom det är gjort med pistol! Men i alla fall, det var nice! (Hålet som är näst längst upp är nytt!) Det är ju några år sen jag höll på att ta hål i öronen och pierca mig sist, så jag hann ju till och med bli lite nervös! Men det var ju såklart inte så farligt, det känns ju knappt! Det enda jag inte gillar är ljudet från pistolen! Så ska jag pierca tragus så småning om har jag tänkt! Och eventuellt tungan! Men tragus ska det i alla fall bli, får ta det framöver om man kommer iväg till Eskilstuna eller Norrköping nåt! :)


















Kommentarer
Postat av: emma

va fint! =) jag har också alltid velat ha precis sådär som du har nu, två uppe tre nere.. får ta och ordnas! har ju bara ett uppe o två nere nu.. =)

Postat av: helena

HÄRMAPA! :P hhahah

2009-03-24 @ 09:23:14
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback