Musiken!

Om man till exempel har ont nånstans och inte kan sova, så kan man plocka fram en tidning och hörlurar och bara lägga sig och lyssna på musik! Så gjorde jag i natt! Tidningen la jag ner ganska snabbt, och ägnade mig mest åt att lyssna! Jag tänkte att jag ska ge er nattens favoriter! Först tänkte jag att jag skulle lägga upp youtube-klippen här, men det blir så många, så jag länkar i stället!

Kent - 747
Kent - Saker man ser
Kent - Chans
Kent - Gravitation (Hittade bara live!)
Joshua Radin - What if you
Joshua Radin - Winter
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room

Lyssnade på massa fler, men det här är dom jag lyssnade mest på! Orkar dessutom inte leta efter fler, och ni orkar nog inte titta på fler heller! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback