Missnöjd!

Utgång ikväll! Kan ju säkert bli roligt! Men jag har såklart INGET alls att ha på mig, dessutom har jag haft den roliga veckan, och är fortfarande svullen som en jäkla gris! Känns sådär lagom kul att försöka hitta kläder i garderoben i vanliga fall, nu känns det inte alls kul, inte ens i närheten faktiskt! Jävla kläder hela jävla tiden, varför kan inte alla gå omkring nakna!? Då skulle man i alla fall inte behöva bry sig om kläder.. Men då hittar man väl nåt annat att klaga på i stället!
Nu ska jag i alla fall snart hålla mamman sällskap ner till tandläkaren! Sen är det ju bara att gå hem och äta och göra sig i ordning! Guu vad det ska bli spännande, får se hur många utbrott jag hinner få på garderoben! Jag insåg dessutom nyss att jag har sparat på massa kläder som jag inte ens använder och aldrig kommer använda heller! Jag ska plocka ihop dom nu och ge till min syster!

Kommentarer
Postat av: Nea

hm,var var det för fel på jeansen du köpte i onsdags? Vart ska du ta vägen? Hoppas du får kul. Kram

2009-03-27 @ 17:49:03
Postat av: helena

va är de för kläder du har som du inte använder? j försökte tömma garderoben här om dagen o ge till dig, men ja hade inge att ge bort denna gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback