Längtan!

Om ni bara visste hur mycket jag längtar efter sommaren nu! Solen, värmen, lätta kläder, vara ute, cruisingar, glass, kall öl, bada, leka, allt! Jag är så galet trött på kylan, att frysa konstant, och det gråa tråkiga vädret! Jag vill ha sommar, typ nu!

Annars sitter jag mest här och slöar just nu! Tänkte att posten skulle komma, så jag kan se om jag får min avi idag och kan hämta min bok! I så fall tänkte jag knalla till ica och hämta den, och köpa godis, och kanske lite Ben&Jerrys! Mmm!
För övrigt är veckan ganska fullbokad! Imorrn är det storhandling på schemat, på Onsdag händer väl inte mycket, på Torsdag eftermiddag har jag ett möte, och på Fredag förmiddag blir det duellen! Så ska jag såklart klämma in träning också!

Jodå, det knallar på minsann!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Ska vi va dumma o flytta fram det en vecka till!? Vi är ju upptagna när den andra kan... Jättedumt. Vi får synka våra scheman lite bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback