Konstigt det där!

Vad är det egentligen som får folk att tro att man går sönder av lite ärlighet? Varför är det så jäkla svårt att bara ta en rak och ärlig diskussion, i stället för att trampa som på äggskal runt varandra? Jag vet inte vad ni tycker, men jag är så less på att ta omvägar för att man ska slippa ta upp en diskussion som känns jobbig eller pinsam! Jag får hellre nåt förklarat för mig rakt ut, i stället för att behöva gå runt och undra, och vrida och vända på alla tankar!

Erikan, nu är det 49 dagar kvar tills vi ses igen, och tills vi åker iväg!
JAG LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Men åh så blir man ju så nyfiken!.. Och nervös också... Du borde lägga ut lite mer namn när du skriver sådär.. haha.. Även om det är jag nån gång. Hoppas ju inte det är jag iaf. Såg din frisyr på parkeringen igår! Men jag hann inte innan ni klev in i clion. PUSS

Postat av: Hubert

Yeah mej två...eller nej förlåt, jag skulle bara skrivit OK!!!! HAAHAHAHAHHA

2009-03-31 @ 22:17:55
URL: http://elusiveheart.blogg.se/
Postat av: helena

tell me tell me. kanske kan slå en pling ikväll... har föreläsning med daniela inför förlossningen till halv 7, så efter de ist. eller så kan du messa :P

2009-04-01 @ 09:02:18
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback