Jag ska berätta!

Igår var det ganska segt med uppdateringar här känner jag! Men så var jag ganska upptagen också! Var hos Elin och skruvade färdigt möbler! Efter det tyckte Elin att jag skulle baka kladdkaka, så det åkte jag hem och gjorde medans hon hade innebandy-match! Efter hennes match åkte vi till henne och åt kladdkaka, chips, och godis, och började kolla på One tree hill ända från början!Vi tänkte att vi ska kika igenom alla avsnitt, så det lär ju ta ett tag! :D
Idag var jag hos gammelmoster Birgit och fikade i närmare två timmar, och pratade om allt och inget! Det var mycket trevligt! Saker som är mindre trevligt kan ju till exempel vara snö! Det snöade hela jäkla dagen igår, och har snöat större delen av dagen idag... Vart fan är våren!?

Förutom det lyckas jag som vanligt göra mig illa, nu senast på höger knä, och jag har inte en aning om vad jag har gjort! Jag har ju dessutom fortfarande ont i tummen, sen jag åkte rutchkana i julas! Och igår var jag alldeles röd och hade ont i mitt vänstra öga, idag svider det dock bara! :D Men det går säkert över innan man dör!

Jag tänkte bjuda på några bilder från mobilen, som jag tog på Ebba här om dagen! :)
Först provade jag inställningarna på mobilkameran när Ebba åt pannkaka! (Måste ju erkänna att det aldrig kan jämföras med att ha en riktig kamera!!) Sen var jag ju tvungen att ta en bild på Ebba i den fina dressen hon hade fått i dop-present! Den blev lite suddig, men det syns ju i alla fall! :D (Man får klicka på bilderna för att få dom större!)

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback