Fan, man måste ju ha en rubrik!

Nåt jag verkligen gillar är nytvättade jeans! Dom sitter verkligen som allra bäst när man tar dom direkt ur torkskåpet! Sen börjar dom liksom sakta men säkert hänga lite varstans! Tur att byxorna på bilden inte börjar hänga såå mycket, jag har några par i garderoben som tyvärr tappar formen helt och hållet efter ett par timmar! Dessa är nog ett av mina favoritpar, hittade dom för ett par år sen på rea på H&M, och dom är fortfarande väldigt välanvända! :)
























Ett uttryck jag ofta använder mig av är: "Jag har inga kläder!!!!" Jag ägnade gårdagen till tvättstugan, och den här dagen till att sortera i garderoberna och lådorna! Jag kom på att om man har garderober som ser ut såhär, så kanske jag borde fundera ut ett nytt sätt att uttrycka mig... Vad sägs om: "Jag har inga kläder som jag vill ha på mig!" ? :D

Kommentarer
Postat av: helena

damn va gråa dom blivit hahah.

Postat av: Carro

Hehe, visst är det så att nytvättade jeans sitter perfekt :) Men sen blir dem helt mjuka och slappa.



Känner igen det där att man säger att man inte har några kläder att ha på sig. Fast hela garderoben är helt full av kläder :)

2009-03-20 @ 12:10:31
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback