Den oändliga dagen!

Just den här dagen känns som att den varit gaalet lång!
Det bar av till K-holm och Willys strax efter 13 i alla fall, gick mest på OnOff med lillasystern Rebecka! När vi kommit hem så åt vi lite mat, sen blev det en promenix till Ica för att hämta min bok som hade kommit! Woho! Kom hem och gav mig på lite nät-shopping! Behövde jeans, så jag beställde ett par svarta stuprör från Cheap Monday för inte alldeles för många hundralappar, och så beställde jag skor! Nya fina vita och guldiga från Puma! Så jävla snygga, awsome nu när det borde bli vår snart! Sen har jag mest glott på tv känns det som!

Har varit lite orolig i kroppen i ett par dagar! Vet inte vad det är som gör det så just nu! Känner mig stark och frisk, och inte på nåt vis så himla orolig! Jag blir ju dock orolig och uppstressad när kroppen är orolig! Det är så jävla dumt, och jag blir trött! Men jag vet ju att det är okej, och jag vet att det går bra! Jag har ändå kommit långt, det känner jag ju!

Nu ska jag nog slösurfa mig en stund till, sen läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback