Bra bra bra!

Tänk att allt går så himla bra ibland! Det är skönt att känna att livet verkligen fungerar! Jag veeeet att jag har mina bakslag! Men jag har fått lära mig av en mycket vis människa att det är bara stegen frammåt som räknas!

Duellen var kanon idag (som det brukar vara)! Efter det mötte jag Becka och tog en fika på Violen, innan vi mötte upp mammsen för att sen gå till pappa och fira honom! :) Uppe hos Nea och pappa bjöds det på riktigt god tårta, och väldigt många skratt!
Och idag gick jag dessutom in dom nya skorna! Gissa vem som fick skavsår!? :D Tur att jag har skavsårs-plåster kvar sen jag köpte nya stövlar! :D

Nu funderar jag på hur sjutton jag ska hålla mig pigg hela kvällen.. Funderar på en lååång dusch.. Eller varför inte ett bad!? Det var ett tag sen! Låångt bad får det nog bli! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Klart det är stegen framåt som räknas! Bakslagen kommer naturligtvis,men svårt att göra något åt, då får man ta nya tag o förhoppningsvs nya steg framåt! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback