Vardagslyx!

Igår hade jag tvättstugan mest hela dagen! Hann även med lite fika med Elin mellan ett par maskiner! Igår kväll passade jag på att lyxa till det lite, och ångade ansiktet med en slagt brus-tablett, Tea Tree Toner Tab som ska verka i porerna från lush, sen badade jag i rosa, glittrigt, vaniljdoftande vatten! För att få vattnet så använde jag en "bubbelbit" som heter Flosty Gritter också den från lush! Jag avslutade med att tvätta ansiktet med peeling skrub från AloheVera som jag fått av Nea! (Helt otroligt att det fortfarande inte är slut, eftersom jag bara fick lite för att prova!) I vilket fall, så älskar jag verkligen lush produkter! När vi var där köpte jag också ett läppbalsam som är underbart mjukt på läpparna, det heter Honey Trap och innehåller bland annat vit choklad, honung och pepparmint, och det luktar och smakar helt underbart!

Idag är det en stooor dag, idag är det nämligen Ebbas 1års dag! Det gar gått så jäkla fort! På eftermiddagen ska jag till Ebba på kalas! :)

Idag fick jag sms från Ulla (på duellen) om att vi ska träffa Mats och prata om praktiken på Fredag kl 13!

Jaha, nähä, dags att göra nåt annat (dricka kaffe)!

Kommentarer
Postat av: Nea

Bra du unnar dig saker för din egen skull. Var mugggarna bra? kram

2009-06-03 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback