Vad är upp!?

Ja vad händer egentligen hos mig? Har ju mest skrivit om skavsår och bikinis!
Skavsåren svider fortfarande, och jag kan inte riktigt gå i skor, så jag får gå omkring i tofflor! Inte alls särskillt sexigt, men jag skyller mig fortfarande själv! Jag fick skavsåren när jag begav mig ut på promenix för att möta Älin och Ebba, och sitta i solen och dricka supergott kaffe!
Igår eftermiddag begav vi oss till Willys för storhandling! Det gick snabbt att handla, eftersom Cina hörde av sig och sa att vi skulle åka till Nyköping på kvällen! Så när vi kom hem packade vi in allt i kylen, och strax efter packade vi in oss alla i Pontiacen och drog iväg! Vi strosade omkring i hamnen och åt mjukglass! Myspys!

För övrigt känns det äntligen som sommar! Jag försöker få lite sol på kroppen, men solar försiktigt med solskydd, man vill ju inte bränna sönder sig och börja flaga!

Dricka upp kaffet ska jag i alla fall nu!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback