Tack!

För alla lyckönskningar inför praktiken! För er som har undrat så ska jag vara på en praktik som jag fått genom duellen, och den går ut på att göra olika saker runt om i kommunen! Den här veckan till exempel så ska det jobbas inför Fest i Flen nästa helg, med att bland annat måla och fixa nåt som ska heta GBland (för barnen)! Eftersom det är en halvtid så kommer jag gå mellan 08.00 - 12(ish)! Vissa dagar blir kanske längre beroende på vart vi är och vad vi gör, medans vissa dagar kanske blir kortare, om vi inte har nåt alls att göra! Så det är det jag kommer göra nu fram till 3e Juli! Men jag har såklart tid på eftermiddagarna då att hitta på saker med er!

Annars har helgen varit bra! I Fredags åkte vi till E-tuna, först och fikade hos familjen Nyman, gosade med Emmie och busade med Simon! Sen gick vi ner till Strömsholmen och Rix FM Festival och lyssnade på alla artister! Igår kväll åkte vi till Nyköping på nationaldags-cruising! Mycket bilar var det, även om det var lite kallt! Och såklart blev det en hamburgare på Vips Grillen!

Ni glömmer väl inte att rösta idag (om ni inte redan gjort det)!? Jag tycker att det är otroligt viktigt att göra sin röst hörd! Har hört dåliga ursäkter om att "resultatet blir ändå inte som jag vill", men om du inte gör din röst hörd så har du ju inte ens påverkat! Gå och rösta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback