Suck!

Hej mensverk! Det måste väl ändå vara den allra värsta typen av ont man kan ha? Det tycker jag i alla fall! Men så är jag en av dom människorna som besväras extremt mycket av mensverken, så pass att jag får ont i magen och mår illa av det, även när jag tryckt i mig Voltaren! BLÄ vad jag hatar skiten! Jag blir hemma idag och har ont och springer på toa, det är ju inte precis lika kul som att vara på praktiken! För praktiken är kul, eller så är det kanske själva grejen att komma ut och göra saker som är kul! När jag vaknar av klockan känner jag att det ska bli kul att gå upp till en ny dag! Det som inte känns kul är att behöva vara hemma! Men det är inte så mycket att göra åt, jag vet ju själv hur ont jag har, och hur jag blir i magen! Så jag får försöka att inte slå ner på mig själv (för let´s face it, jag kan ju inte precis styra över mensen), och så får jag komma tillbaka bättre imorrn!

Jag måste i alla fall gå en sväng till ica idag! Har fått papper att jag ska komma och hämta ett brev som är för stort att delas ut! Spännande värre, eftersom jag faktiskt inte har en aning om vad det kan vara! Men med min vanliga tur så är det nog inte så spännande!

Kommentarer
Postat av: Nea

Låter jobbigt,hoppas det blir bättre till lördagen! Här är jagdunderförkyld,blir ju bra när man ska ha storfrämmande från vidderna.. Kram

2009-06-11 @ 08:09:00
Postat av: hubert himinen

Stor kram och puss

2009-06-11 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback