Kalaaaas!

Världens sötaste Ebbas kalas var mycket trevligt! Det bjöds på skratt och gott fika! :) Har lagt upp några kalas-bilder på bilddagboken!

Efter det hämtade jag Mirjam på dagis, vi gick hit och fikade lite kex och glass, och saft! :) När Nea kom och hämtade Mirjam fick jag 6 stycken fiinfina turkosa(ish) muggar från Höganäs, som Nea hade hittat! Tuusen tusen tack!

Det verkar inte bära av till E-tuna och familjen Nyman imorrn heller, vilket får mig att dra slutsatsen att det inte blir av nån gång den här månaden. Men man kan ju kanske göra nåt annat.. Städa?

Aja, nej, eftersom jag sitter vid mammas dator, och hon uppenbarligen verkar ha bråttom till den, så drar väl jag vidare hem till mig då!
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback