Johodå igen!

Andra dagen avklarad! Imorse var jag orolig i kroppen (och är fortfarande), men det fick gå ändå! Det är inget extremt i alla fall, är trisst om det blir värre bara! I vilket fall, så målade vi det som ska bli väggar till rummen i spökhuset i GBland idag! Gick ganska fort! Sen fanns det liksom inte så mycket mer att göra idag, så vi fick sluta... Halv 10! ;D

Idag är jag mest seg! Men på Lördag kommer
Helenan hit över dagen, och vi lär mest kolla volleboll i Sveaparken! Det blir nice! Med Helenan har jag aldrig tråkigt, så hennes sällskap är uppskattat! :)

För övrigt kändes och känns det ibland väldigt väl hur sist jag faktiskt kommer.

Kommentarer
Postat av: helena

fixar du bira som vi kan dricka heeeeeeeeeela dagen?

2009-06-09 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback