Jag är bra!

Ja, på att slå på mig själv alltså! Det spelar ingen roll om det är saker som jag inte kan påverka (som till exempel mensvärk) jag blir ändå besviken på mig själv över att jag blir tvungen att vara hemma! Jag har så sjuukt höga förväntningar på mig själv om att jag ska vara på topp hela tiden, jag vill vara nån slags Wonerwoman! Jag tycker att det är bra att ha höga förväntningar på sig själv! Varför göra nåt halvdåligt, när man kan göra det perfekt? Men nackdelen är att jag måste lära mig att sluta vara så förbannat elak mot mig själv när jag tar ett steg bakåt, framför allt när jag måste ta ett steg bakåt på grund av saker jag inte ens kan påverka!
Hur är man mindre besviken på sig själv?

Kommentarer
Postat av: sari

det är bara att äta värktabletter o dra till jobb/praktik när man har ont :)

då slipper man känna att man är värdelös o så..

jag hade migrän hela dagen på jobbet igår.. men jag stannade kvar där ändå utan att äta värkisar eller så :)



man mår så himla mycket bättre när man gör något som man trivs med, testa nästa gång du har ont. kommer bli skönt när man väl kommer hem sen, man känner sig värd att sova sen ;)



kram till dig ;)

Postat av: Nea

Känner igen mig,fast jag nu egentligen skulle ligga i soffan o tycka synd om mig själv för huvudvärk o är dunderförkyld,men INTE! Städat,strukit,lagat mat,lekt taxi och annat, men ingen annan gör det åt mig..Deckar väl lagom till söndagen.. Hade ni tänkt komma upp idag när Helena kommer?Krya på dig,Kramiz

2009-06-13 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback