Huslig så!

Den här helgen har jag mest varit hemma, och gjort mest husliga saker, till exempel så slängde jag ihop färskpotatissallad i fredags, och sen kladdkakor till kvällsfikat! Igår städade jag lite och rensade garderoben! Och idag har jag slängt ihop en rabarberpaj, som jag ska servera med vaniljsås till kvällsfikat som några kompisar kommer och blir bjudna på! Lyllos dom! :D
Om drygt en timme kommer Nea och lämnar skruttis-Mirjam! Får se hur länge hon håller sig vaken den här gången, och hur tidigt hon vaknar imorrn bitti! Hehe! En bra grej är att sist Mirjam sov här ville hon att jag skulle lägga mig samtidigt som henne, och vill hon det ikväll också så lär jag ju somna tidigt i alla fall! :)

Äh, tv och vila lite kanske?
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får mysigt! Love you! Kramiz

2009-06-21 @ 20:03:24
Postat av: Nea

Var jag som skrev;-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback