Hängiiiit!

Mirjam somnade sent inatt, närmare halv 12! Men så är hon ju ensvis som synden, och inte alls trött fast hon gäspar hela tiden! Hehe! Jag tror inte att nån av oss gillade att klockan ringde imorse!
Annars har jag mått illa mest hela dagen! Vi får väl se om det blir nåt av det!
Nea hämtade Mirjam på dagis i eftermiddags och kom sen upp på en fika! Stackars Mirjam-skrutten somnade på hallgolvet, och när hon blev väckt så kräktes hon, lilla tussen! Jag blir kanske inte asförvånad om jag kräks heller, eftersom jag mått som jag gjort idag, det kan nog bero på samma sak!

Se lite på tv och försöka sova ska jag i alla fall ägna mig åt nu!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för all hjälp!Mirjam kräktes sen i soffan,o sen i sängen,men idag ingentingjättekonstigt,men var väl nån bakterie som hade frodats,eller bara värmen? Nåja,hoppas du mår bättre idag,jag är seg efter ha jobbat te nätter,men räknar nu ner till min semester.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback