Glad midsommar!

Själv ska jag bara vara hemma och ta det lugnt! Äta lite tillsammans med mamma och så! Det blir nog trevligt det också!

Annars har jag varit lite off på bloggen i några dagar! Det händer väl liksom inte så mycket, men det brukar det ju inte göra heller, så det är nog egentligen inget att skylla på! Har ju praktiken som jag är på, fast igår var jag ledig, och idag är jag ledig!
Igår kväll tog vi en sväng till Lager157 med Nea och pappa, hittade inte så mycket spännande! Finns ett linne som jag kanske tänker köpa en annan dag! Dom hade fått in jättesöta bäbiskläder, men det har jag nog inte så mycket användning för! :D

Helgen för övrigt bjuder nog mest på städning tror jag! Och på Söndag får jag nattgäst! Mirjam kommer och sover över hos mig! Det om nåt lär bli roligt i alla fall! :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen blir det en promenix till ica!
Tjarå!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Egna recept brukar bli dom bästa! :)

Mitt var också modifierat efter mina smaklökar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback