Bloggtvång!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men känner mig tvungen att uppdatera lite eftersom det gått ett par dagar! Allt känns inte på topp just nu, det är mycket runt omkring som gör mig oerhört less, och oavsett om jag försöker förklara så är det ändå inte värt att ta till sig eller lyssna på, tydligen. Jag har bortlängtan igen, bort härifrån, från allt och från många. Och när jag har gått så tänker jag aldrig vända mig om. Min största rädsla är att fastna här, och känna mig nöjd med det.

För övrigt har mina bikinis kommit, den ena igår och den andra idag, och dom sitter perfekt bägge två! Helt otroligt faktiskt, det är väl typ en chans på miljonen att sånt händer mig!
Och annars är det varmt mest! Igår kväll premiärbadade jag! Och idag går jag omkring i bikini och linne för jag orkar inte ha nåt mer på mig! Men jag är inte den som klagar! Jag har det mycket hellre såhär än vinter och kallt!

Nu är jag mer kaffesugen! Dags för fjärde koppen för dagen!


Kommentarer
Postat av: hubert himinen

Jaaa kaffe kaffe kaffe.....semester wohahaha;)

2009-06-30 @ 20:41:51
Postat av: sari

kom ner hit vetja ;D

2009-07-01 @ 14:01:11
Postat av: Bimbo Boy

Vilken skön blogg! Grönt är skönt. ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback