Tappade bort lusten!

Idag skulle jag sova länge tänkte jag! Mest bara för att! Men det blir ju sällan som jag vill, jag vaknade kl 05.50! Jag låg kvar i sängen i ren protest! Klockan 09.30 tröttnade jag på att protest-ligga!
Nu sitter jag vid mammas dator och sörplar kaffe! Mammsen är hos tandläkaren hon! Hoppas det går bra!
Jag undrar vad man ska göra av dagen! Skulle kunna gå och möta mammsen när hon är färdig, men jag har ingen lust.. Skulle bara kunna gå ut och gå, men har ingen lust med det heller! Och städat och snyggt är det, så städa kan jag inte heller göra! Lusten försvann liksom nånstans på vägen! Men den kommer väl kanske tillbaka!

Skit samma, nu ska jag dricka mer kaffe!

Kommentarer
Postat av: Carro

Usch för perioder då man tappar lusten för precis allting. Och när det väl är nån som märker nåt och bryr sig är det som att de undrar om man inte borde söka hjälp eller nåt... hmpf :/ :)

Postat av: Carro

Sv: Haha, mitt fel då :P :D Nämen, det kan ju vara kul med såna grejer med, bara man vet att man får användning för dem :D



Precis, jag håller med dig. Jag fattar inte vad det är med folk. Man kan väl dricka cola eller juice eller nåt och ha roligt i alla fall? :) Eller bara alkoholfri drink eller bara ta en eller två öl... men nej man måste tydligen supa sig full, annars är man "tråkig". Vad är det för fel på folk? :D Det händer ju bara en massa skit när man blir ful, det har jag varit med om flera gånger. Bråk, slagsmål, slå ut tänder och åka ambulans är några av dem om jag säger så :/ Efter det la jag ner allt som hade med fylla att göra :D

2009-07-13 @ 18:48:10
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Nea

Hej,om du får tillbaka lusten,får u gärna komma upp o prova poolen. Hällde vatten idag,så om solen ligger på,är det nog ganska varmt imorrn. kram

2009-07-13 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback