Svettigt!

Idag har jag varit mellan golv och tak i min lilla lägenhet och städat! Nu är det rent och snyggt i alla fall! Och om en vecka såhär dags kommer Erikan att vara här! LÄÄÄNGT!
Ikväll händer inte mycket alls tror jag! Jag ska ta världens längsta dusch och sen smörja in mig med brun utan sol! För i det här vädret blir man ju inte alls särskillt brun!

Kan ni tänka er att jag faktiskt sitter uppe hos mig och surfar just nu!? Har lånat systeryster Beckas mini pc ett par timmar så att jag kunnat ha musik på när jag städat! Så går det när ens egen dator är trasig, och man har all musik på den! Jag har visserligen en del skivor, men ingen stereo!

Nähäni, roligare än såhär blev det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback