Snabb uppdatering!

Idag har jag gjort sista dagen på praktiken! Efter det har jag haft tvättstugan, och så var jag och klippte mig (klippte topparna bara, och jaaa, bild på håret kommer, i helgen eller nåt kanske)!
Har börjat twittra lite nu också, min twitter hittar ni
här!

Nu är det strax dags att kila ner och hämta sista tvätten, sen blir det en dusch, sen måla naglarna, och efter det sängen! Imorrn är det uppstigning kl 05.30! Klockan 07.15 går bussen mot Hällefosnäs, där packar vi in oss i Pontiacen och åker vidare för att möta upp Nymans i Eskilstuna, därifrån går färden vidare till Västerås och Power Big Meet! När vi kommer hem på natten sen visar sig helt enkelt, en sak är jag säker på, det lär bli en lååång och varm dag! Får inte glömma att ta med solkskydd!

Det var det, för nu!
Pusses!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Duktig flicka som twittrar. ;)

Postat av: ÄLIN

Hoppas du får ap-kul på power!

2009-07-03 @ 12:42:17
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja hit med en bild på håret, ta mig tusan :P :D

2009-07-03 @ 16:43:33
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Nea

Hoppas ni hade kul på power. Här är det less..

Ska iaf börja måla månd,är du på praktik då? Lust komma upp o hjälpa till?Jag bjuder på kaffe o en ny pool på baksidan,där vi kan glassa..Kram

2009-07-04 @ 03:53:16
Postat av: Alina

Godnatt! =)

2009-07-04 @ 04:06:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback