Skit!

Det känns ju inte som att det gör så mycket att man har tvättstugan när det är sånthär skitväder ute! Men det blev i alla fall bara 3 maskiner, så det är nog ganska snabbt avklarat det också!

Igår var vi uppe hos Nea och hjälpte till att tapetsera fondväggen i hennes vardagsrum! Det blev ju bra tillslut, och jag har hört att tapeterna sitter kvar än i alla fall, så då är det dumt att klaga!

För övrigt mår jag ganska okej! Är inte på sämre humör än vanligt tror jag!
Är däremot som vanligt otroligt less och irriterad på en del personer! Det finns några få som snart trampar över min gräns, och risken finns att jag kommer att be dom att fara och flyga så långt åt helvette som dom bara kan komma! Dom som "finns där fast dom inte finns just här"! Ja visst, när det passar dom, och när dom tycker att det är okej att klämma in en minut med sitt sistahandsval! Jag ska finnas, jag ska hjälpa, lyssna, trösta, och allt vad jag ska göra, men jag får ingenting tillbaka, och det är inte okej. Man är två även i ett vänskapsförhållande, och det är inte bara en som ska se till att förhållandet håller ihop.

Nu är det för övrigt bara 9 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra skrivet Fiian... jag känner igen det där så väl. Jag känner en tjej som typ aldrig hör av sig. Och hon har i flera år använt "vänner" som reserver eller hur man ska säga. Schyssta klubben eller vad?

Postat av: Carro

Sv: Nä exakt, inte jag heller. Såna vänner är ju inget att ha. Det tycker jag vi slår ett slag för. Man blir så himla trött, och så skyller de ifrån sig också. Fy tusan! :D

2009-07-09 @ 22:16:39
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Nea

Ja,tapeten sitter kvar,är kanonnöjd!Bra vi kan hjälpa varandra! Du får väl säga till på skarpen till dina "vänner". Jag har förlorat många vänner längs med åren,bara ett fåtal jag verkligen kan lita på. ha det bra,kram

2009-07-10 @ 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback