Pust!

Det där med attt vara off är för mig väldigt svårt att förklara! Och om jag visste hur jag skulle beskriva det, så skulle jag dela med mig av det till er! Men ibland bara gör olika saker att självförtroendet och jag sjunker ner på botten, och då finns det inte så mycket mer att göra än att vara off tills jag själv finner orken att ta mig upp!
Nog om det!

Idag bar det av till Eskilstuna med Else-Marie och mammsen för lite shopping! Det hittades dop-present till Emmie och födelsedagspresent till
Älin! Jag tror att jag har hittat bra presenter! :) Jag slog till på ett par presenter till mig själv också! Jag hittade en t-shirt på Carlings, och en finfin tunika på Monki (som jag för övrigt bara betalade 45 kr för eftersom det var rea där, bra fyndat)! Köpte mig en ny kalender eftersom min gamla tog slut nu! Skissblock fick jag också med mig hem, två stycken! Och av mamma fick jag färgpennor och tush-pennor, som egentligen är födelsedagspresent, men eftersom jag har varit med och shoppat dom (ja, det är noga med vilka pennor som köps) så är ju inslagningen ganska onödig och jag lär prova dom redan idag! :D
Efter all shopping fyllde vi på magarna med mackor på subway innan vi åkte hem!

Nu ska jag dricka kaffe!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jo jag förstår det där med att känna sig off. Vissa dagar har man verkligen ingen lust med någonting. Jag hade en sån dag igår. Då åt jag inte ens nån riktig mat, ville inte ens se på TV. Låg som mest i sängen och funderade. Och så känner man sig bara sämst och fulast av alla. Hatar såna dagar. Jag brukar likna vid detta vid en stege... såna här dagar står man på nedersta pinnen alltså. Man får bara hoppas att inte stegen ramlar och tippar över också...



Åh, är det rea i Äckeltuna? :) Jag ska dit imorrn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback