Ont!

Idag blev det inte så att dagen spenderades hos Nea i alla fall, på grund av enorm mensvärk! Lika jävla underbart varje gång!!! När jag knaprat i mig voltaren så försökte jag mig på en stenhammars-rundan promenad med mammsen! Dömt att misslyckas från början, jag ska helt enkelt inte röra mig när jag har menvärk! Efter en halvtimme kom värken tillbaka med full kraft, och efter 2 timmar var jag tvungen att knapra i mig en till tablett, fast man egentligen ska äta dem var 6e timme! Underbart!

Imorrn ska jag gå upp på stan och träffa Ulla (duellen), och prata om praktiken, hur det har gått och så, och så ska vi se om jag förhoppningsvis kan få fortsätta efter semestern!

Nu ska jag hem och duscha!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ajsingen... mensvärk är inte att leka med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback