Önskelistan!

- Babyliss iCurl
- Braun Silk-épil
- Påslakan (2 set) Rosa/flerfärgad eller beige/flerfärgad - 150*200/50*60 cm 
  Presentkort på IKEA går bra också!
- Golvfläkt
- Blender från OBH Nordica (rosa!!!!)
- Makeup-borstar
- Dammsugare Electrolux Ultra One Z8830T (rosa!!!!)


Jag tänkte att jag skulle ge mig på att göra önskelista nu idag när det är precis en månad kvar tills jag fyller år! Men bara för det står det ganska still i huvudet, och jag kommer inte alls på så mycket saker som jag har tänkt ut innan!
I alla fall, så vet jag ju redan att jag inte kommer att få några av dessa saker, så därför vill jag bara ha pengar i stället! Även om det är små summor så kan jag sätta in allt på sparkontot, där dom små summorna till slut blir en större summa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur känns det nu för tiden när man nästan bara önskar sig en massa "vuxna" grejer? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback