Längtan!

Jag har en längtan just idag! Jag vet inte efter vad! Kanske efter förändring, eller en längtan bort! Längtan efter kärlek, eller kanske bara närhet! Jag vet inte vad det är, jag kan inte sätta fingret på det! Men en längtan..

För övrigt spenderades ett par timmar med
Älin i solen på Orlogs uteservering idag! Mycket välbehövligt, med samtal om allt och inget, kaffe och glass! Så mycket skönare kan man inte ha det! Efter det skulle Älin gå och klippa sig, och jag vill verkligen se resultatet! För er som inte vet så är Älin sjukt snygg, och jag tror att frillan blev galet bra! :)

Vad jag ska göra av resten av kvällen vet jag inte riktigt!
Lyssna på musik, drömma mig bort, och längta lite mer efter nåt oidentifierat kanske!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

:*

vi borde bli modeller du o jag!

Postat av: Nea

Tänkte vi skulle åkaidag torsdag,men knappt sovit inatt,öronen tjutit som vanligt. Kanske fre? Kom gärna upp o fika om du har lust,är nu ensam hemma med mirjam,puss

2009-07-30 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback