Kanske..

Men bara kanske är bloggtorkan över för ett tag!
Idag känner jag mig faktiskt mycket bättre! Efter en lugn men mycket härlig vecka med Erika, och en helg som spenderats till stor del med kompisar så känner jag mig mycket bättre!
Veckan har som sagt varit lugn, förkylningen gör att man känner sig ganska däven, men åh så skönt att ha Erika här! Nu är det helt galet att vakna på morgonen utan att det första man ser är Erika!
På fredagskvällen tog jag och Elin en tripp ut till Robbans stuga där vi umgicks med folk mest och hade trevligt! På samma sätt spenderade vi kvällen igår! Helfint att sitta vid en eld och prata, skratta och sjunga!
Idag har vi slösat bort ett par timmar med att gå på malmamarken! Jag slog till på en handväska och en huvud-masserare (eller vad det nu heter)! Efter det lämnade vi Rebecka hos sin fosterfamilj där vi också passade på att kika och gosa med små tusse-söta hundvalpar!

Bilder bjuder jag på dessutom! Det var ett tag sen! Håll till godo!
(Klicka på bilderna för att få dom större!)

     

   

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, söta små valpar :) Som små nallebjörnar :)



Postat av: Bimbo Boyn

Yeah baby så sjukt heta folk och tussesöta hundar!!

2009-07-27 @ 15:39:00
URL: http://elusiveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback