Fyra dagar!

Nu har det gått fyra dagar av total rökfrihet! Inte ett enda fusk på fyra dagar! Ja, jag tycker faktiskt att jag är jävligt duktig! Jag är så jäkla smart att jag på nåt vis lyckats ersätta rökningen lite med ett par extra koppar kaffe om dagen! Vilket egentligen inte är så jävla smart, eftersom det leder till enorm rastlöshet både under dagar och nätter!

Idag har det i alla fall blivit en tur till Eskilstuna med Nea, mamma, Mirjam och Samuel! Först var vi på tuna park, där jag fick en kofta och en topp från barnavdelningen av Nea! Dom är vrålsnygga och sitter kanonbra! I <3 barnavdelningen! Sen var vi på Willys och shoppade lite mat!

Imorrn ska jag och mammsen gå upp och spendera dagen hos Nea och barnen, blir nog att njuta av solen, kanske testa nya polen lite, och så kanske måla och plocka lite blåbär!

Nu ska jag i alla fall hälla i mig ännu mer kaffe! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Bra jobbat med rökningen!Lycka till!Tror på dig,kram

2009-07-15 @ 17:34:35
Postat av: Carro

Grattis, fortsätt så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback