Dagen!

Idag har jag och mammsen promenerat upp till Brogetorp och Nea! Där plockade vi hallon, åt mat, fikade, och klippte Mirjams hår! Jag tror att jag var lyckligare än Mirjam när vi var färdiga med klippningen och tovorna var borta! :D

Efter det blev det lite slöing hemma, sen höll jag Elin sällskap när hon skulle äta på Kings! Sen blev det en promenix till OKQ8 och födelsedagsbarnet Älin (eftersom hon jobbade)! Där blev det kaffe och wienerbröd, och så fick jag med mig lite annat smått och gott hem! :D

Nu blir det nog mest slöing resten av kvällen skulle jag tro! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm,hon blev jättesöt i sin nya frilla!tack för sällskapet,blev ju lite hallon,får gå dit nästa vecka o plocka mera,ha det bra,kram

2009-08-02 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback