Blåbär!

Idag var jag och träffade Ulla, gick kanonbra!
När jag kom hem blev det en fika med Cina som hälsade på! Sen ringde Mirjam och ville att jag skulle komma och plocka blåbär! Och så blev det, svårt att säga nej till skruttisen ibland! :D Blåbären ska bli en paj på Lördag morgon som vi kan äta upp när jag hämtat Erikan vid tåget!
Imorrn ska jag träffa Elin på förmiddagen och mest snacka skit! På eftermiddagen blir det väl lite småfix hemma, plocka undan lite och dammsuga, så det är fint när Erikan ska vara hos mig! ;)

Nu ska jag nog äta nåt, jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Nea

Kul ni kom upp,synd ja va dålig,orka ej följa med.. Åker iväg nu ett tag,Ha det nu så bra,hörs,kramiz

2009-07-17 @ 13:51:22
Postat av: Carro

Åh, blåbär, vad gott :D



Och nu när jag skrev det där tänkte jag på Polly-reklamen :/ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback