Å så é de me de!

Wannabes som inte har nån egen fantasi, egen vilja, eller eget liv, och som ständigt måste härma och vara som andra människor, såna avskyr jag! Det är riktiga idioter! Så.

Tur att mammsen har dator som jag kan låna! Nu sitter jag hos mammsen med en kopp kaffe, och snart ska jag kika senaste avsnittet av LA ink! I love!

Annars idag har jag varit hos Cinas mamma i Katrineholm! Trevligt så! Och så har jag börjat fundera på min födelsedag lite smått! Vet inte än hur jag egentligen ska fira den, men det blir väl nån slags fika och tårta i alla fall! (Det lär inte bli så många som kommer, jag räknar med Nea och barnen, Birgit, Cina, och Älin om hon är ledig! Det är dom jag vet som brukar komma!) Jag ska skriva nån form av önskelista en dag, med en himlans massa saker på!

Slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Nea

Klart vi kommer,kan väl ej räkna med nån värsta finpresent,men tanken som räknas,el hur? Får väl baka nåt,min tur ta med mig,hehe,kram

2009-07-10 @ 20:36:35
Postat av: Bimbo Boy

Oja, de är skitjobbiga. ;)

Postat av: Anonym

Jag var på krismöte efter omständigheterna. jobbar lö-sö-mån kväll. ons dag. fre-lö-sö kväll

2009-07-10 @ 21:44:42
Postat av: ÄLIN

Det var jag!

2009-07-10 @ 21:45:00
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback