Yawn!

Börjar bli lite småseg, snart dags att sova med andra ord!
Under eftermiddagen och kvällen har jag barnvaktat Mirjam! Vi har haft superkul som vanligt! Det jobbigaste var att gå från dagis upp till Brogetorp med vagnen i detta väglaget, men det gick! (För er som inte vet så innebär den promenaden att gå från ena änden av Flen till den andra, typ!) Men när vi kom hem blev det mat, en del bus, och så kikade vi på Cars! Det är ju faktiskt en av mina absoluta favvis-filmer! Hehe, lika spännande varje gång, enda nackdelen med att se den tillsammans med barn är att man måste kolla på svenska! I alla fall så badade Mirjam efter filmen, och jag fick (till och med!!!) duscha hennes hår, och efteråt borsta och fläta det innan det blev sovtajm! :) Söt-unge är vad hon är! Älskar hennes attityd, och hennes sätt att försöka få som hon vill genom att säga "Men mamma säger...", men vad det är som mamma säger kan hon inte svara på! :D

För övrigt så tror jag att örat läker som det ska! Igår var både örat och körteln bakom alldeles jättesvullet och gjorde ont, men idag känns det inte alls, så det är nog ganska lugnt!
Imorrn är det möte som gäller, och sen blir det helg! Vad ska man hitta på då då..? Se let´s dance är ju en idé! GO Laila Bagge! Hon är helt klart min favvis!






Äh, bjuder på två bilder på Mirjam från idag! Hon visar verkligen att hon är min syster, både en riktig rocker, och totalt mupp! ;) Båda är från mobilen, därav piss-kvalité! (Klicka på bilderna för att få dem större!)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,jo hon testar nog alla,att mamma säger.. För mig säger hon att "dagis får hon göra si el så" Muppunge,hehe.. Men hon hade tagit ur tofsen så hon va tyvärr inte så lockig. Ha det bra,tack igen för hjälpen, blir några kvällar till sen i februari,söker andra jobb för fullt,men va ska man göra.ha det bra,kram kram

Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-23 @ 12:29:23
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback