Veckan!

Började veckan med att hålla mammsen sällskap till willys för att storhandla! Gissa vem som blev hungrig och jättetrött på vägen dit!? Såklart jag! Inte helt lyckat, men kom ut från affären med lite choklad som hjälpte tills jag kom hem och fick mat i mig!

Imorrn är det tvättstuga som gäller, och det ska bli såå skönt att få tvättat! Det börjar bli tomt på rena kläder i garderoben nu, så man lär väl få tvätta hela dagen, men det gör mig ingenting! Ska även springa bort till frissan imorrn och se om hon har nån tid över att klippa mig! Har bestämt mig för en frisyr, så får vi se hur det blir sen! Jag blir alltid nervös när jag ska till frissan! Tänk om det blir helt galet liksom!? Hua mig, men i värsta fall så växer det väl ut! :D
Annars blir det nog en lugn vecka vad det verkar! Det är tänkt att det ska fikas på stan med Älin på torsdag eller fredag, men annars har jag inga planer alls!

Ja nä, nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: Nea

En annan har ju klippt av sig luggen och färgat håret, gjorde det helt själv,men helt ok. Kanske en simtur på torsdag? De öppnar kl 12 o va jag fatta så är det ju halva priset då..Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback