Tröttis!

Blev en halvt spontan tripp till Nyköping igår/inatt! Krogen skulle det bli, fast vi bestämde oss för nyktert! Skulle bara träffa på några vänner! Vännerna var på Tellus(?) så det var bara ställa sig i kö! Efter ca 50 minuters köande i riktigt jäkla bitande kyla, och med typ 2 pers kvar innan vi kom in, så ringde vännerna och sa att skit i det här, vi går till Birgers i stället! GAAAH! Jag och Elin gick i förväg så vi fick komma in och bli varma och kissa lite! Sen hängde vi mest där, pratade med dom vi kände, och vid stängning åkte vi hem igen! Jag måste ju medge att det var väldigt trevligt ändå, bra mycket trevligare än att sitta hemma och glo!

Vad har hänt annars.. Well.. I torsdags hälsade jag och mamma på Älin och hennes lilla skrotunge! Mysigt så! Sen i torsdags kväll kom faster Lotta hela vägen från Norrköping för att hälsa på! Hon stannade till igår! Var barnvakt till Mirjam ett par timmar under dagen igår, och åkte en sväng till Vingåker, och "hoppade" som Mirjam säger! Jag shoppade dock inget, kollade mest! Blir kanske lite shopping gjort en annan dag!


Nu ska jag knalla till Ica, undrar om jag inte är sugen på lite Ben&Jerrys? Hehe!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,det var kul att "hoppa" Vi får väl åka dit nån dag när man har lite mer pengar.Tror du att du kan passa Mirjam tis,ons,tors kväll?Kan du inte alla kvällar kanske Becka kan?Samuel är hemma,men skönt för honom om man är fler.Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback