Tråkigt!

Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt!
Jag kanske ska fylla ett helt inlägg med att tala om hur tråkigt allt är, hur mycket allt suger, och hur mycket jag längtar efter en förändring, efter nåt nytt, efter egentligen vad som helst!?
Det tråkiga är väl kanske att när jag påpekar hur tråkigt det är att jag aldrig blir inräknad i nåt kul, eller att ingen hör av sig så får man tydligen dåligt samvete och måste höra av sig! (Påpekas bör ju att detta inte gäller alla, det finns ett par undantag.) I vilket fall, så känns det som att det kvittar.. Jag vet inte ens om jag bryr mig om att ni inte hör av er, det känns ju som att om man verkligen bryr sig så kan man ju höra av sig ändå..
Och jag vet inte om jag orkar bry mig.

Kommentarer
Postat av: sara

ibland är det tråkigt minsann! Det var ren styrketräning på pumpen. Sjukt jobbigt..haha..men skönt när man var klar ändå. Sen att jag fortfarande har träningsvärk behöver vi väl kanske inte prata om :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback