Tlöööött!

Idag har jag spenderat större delen av dagen hos Älin och Ebba, fikat och pratat skit om allt och inget mest, mycket trevligt måste jag säga!
Min tröja som jag gått och väntat på ett tag nu kom inte idag heller!!! Det börjar bli dags att ringa och skälla lite och se vart den håller hus känner jag! Har den inte kommit innan fredag så ringer jag på måndag, så! Fast jag fick en annan tröja av Älin idag, som sitter heelt perfekt, den kommer bli mycket använd tror jag! :)
Vi traskade till ica efter att Ebba hade fått mellis, där jag även mötte upp mor för en del handlande, kom sen hem och lagade tacopaj! Mmm, åt massor fast ville ändå ha mer, kommer nog värma mer ikväll om jag blir hungrig igen!
Nu sitter jag här och fördriver tiden (slösurfar) för att hålla ögonen öppna, är såå trött nu! Snart dags för en kopp kaffe så man håller sig vaken ett par timmar till i alla fall!

Jah, näh, det var väl allt!
Tack för idag, slut för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback