Taggad!

Ååh jag är så gryymt sugen på att festa! Men verkar det som att det blir några festligheter? NEJ!
Tråkigt tråkigt tråkigt! Precis som alltid!
Och så tänker jag Ska jag låta småsaker och omständigheter förstöra min dag? Så inser jag att det finns inget att förstöra, den här dagen är precis som alla andra! Det är inget som ligger utanför mitt vanliga mönster, jag vet inte hur en dag skulle se ut som skulle vara helt bra, där inget gick fel, för jag har inga såna dagar! Dom liksom existerar inte på min sida av stan!

Kommentarer
Postat av: Lena "Du brukar se på Safiren"

Ska du gå på Barbados den 27:e februari på Safiren i Katrineholm ??

I fall du ska gå så får du väl partaja lite då, eftersom du saknade det, men det är ju förstås en månad kvar.

Fortsatt trevlig helg & Kram från Lena.

2009-01-24 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback