Sveriges tråkigaste blogg?

Ja, eller så är det bara som det känns! Jag skriver inte så mycket vettigt (det händer inte mycket kul att berätta om), och har knappt med några bilder alls i bloggen längre! Å andra sidan så har jag ju inte ens en fungerande kamera längre (ååh vad jag önskar att jag hade en kamera)!
Jag och min oranga hårfärg börjar i alla fall bli mer överens med varandra nu! Jag och håret har visat oss ute utan mössa både igår och idag! Det var inte så illa tycker jag! Det ska ju ändå färgas mer och klippas sen, så jag kan försöka leva med den här färgen ett tag! För övrigt så har jag ju faktiskt Helenas hår (enligt Mirjam), jag undrar bara vem som tog mitt egentligen!?

Jag drar till med en vild gissning på att ni ikväll kommer hitta mig framför tv´n, tittandes på Körslaget.. Visst låter det galet spännande? Nähäpp, inte det? Äsch då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback