Nytt år och så!

Ni missade det inte heller va?

I vilket fall, så var det för mig i princip som alla andra kvällar, förutom att jag och mamma gick till torget och kollade fyrverkerier vid 12 slaget! Jag är i alla fall riktigt glad att jag kom ut och fick se denna gång, och inte fira som sist (liggandes magsjuk inne på toaletten)!

Har just kommit hem från en promenad upp till Brogetorp för att mata Manson (katten)! Idag var det inte varmt alls ute! Så nu tänkte jag värma mig med en kopp varm choklad och äta lite smörgåsrån! Mm! :)

Hårfärgningen är för övrigt inte färdig än! Behöver ha i en blekning till, men kommer att vänta i några dagar eller så, vill inte slita sönder håret helt!


Men gott nytt år på er då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback