Nattlig uppdatering!

Jag har svårt att somna om nätterna igen! Det går ju lite i perioder det där, men det är trisst ändå!

Idag har jag i alla fall haft en mycket rolig dag! Åkte till Nea runt 12 tiden, åt lunch, och drack lite kaffe! Sen lärde Nea mig hur man styckar en kyckling (haha, vad det låter sadistiskt)! Såklart busade jag massor med Mirjam också! När Samuel kom hem efter skolan runt ca 14 åkte vi iväg till badhuset! Mycket kul, blev lite motions-sim, men blev nog mest bus med Mirjam där också, hehe! Får motions-simma mer nästa gång, det är ju såå skönt, och bra för kroppen! Tycker det är synd bara att vattnet är så kallt i basängerna här i Flen! Kunde ju vara varmare, man kommer ju knappt i! Det är fanken värre än att bada i sjön på sommaren!
Nu luktar det klor överallt känns det som! Det är nog dock inte om mig, utan om badlakanet och bikinin som hänger på elementet! Nackdelen med att ha en liten etta, man kan inte hänga saker i ett annat rum! Så nu får jag försöka sova i badhus-lukten!
När jag kom hem blev det mycket god lasagne till middag! Mmmm, jag gillar lasagne!
Sen tänkte jag att jag skulle sätta i örhängen i mina nedersta hål i öronen, har inte haft örhängen i på bra länge, och det märkte jag ju! På vänstra örat gick det igenom direkt, det högra däremot! Aj aj aj, jag fick helt enkelt inte igenom örhänget där, blev lite arg vilket resulterade i att jag med ett trubbigt örhänge gjorde ett helt nytt utgångshål! Faan vad det gjorde ont, och jäklar vad det blödde en stund, men det blev så fint så! Nu får det i alla fall vara så! Lyckades dock lite senare få igenom det genom den gamla utgången, men kom på att det hålet är snett och fult, så jag bestämde mig för att ha kvar det nya i stället!


Nu blir det lite gluttande på tv tills jag blir trött!

Kommentarer
Postat av: Nea

ja,vi får gå dit en gång själva o simma lite mer,men skönt va det,tack!Hörs imorgon,puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback