Men dååå!

Jag tänkte att min tröja som jag beställde för ett tag sen kanske skulle komma idag, men NÄH! Jag tänkte fel! Den borde ju komma typ snart i alla fall! Igår tänkte jag att jag skulle baka kladdkaka, där tänkte jag ju helt rätt, för den blev suupergod! Nu så tänker jag att jag kanske skulle ge mig på en stor-rensning av min klädkammare... Det är liiite saker där inne, varav en hel del säkert skulle kunna slängas, och resten flyttas ner i förådet! Vi får väl se hur långt jag kommer med det projektet! :D

Nu ska jag sluta tänka (för tillfället i alla fall)!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Och dina löss förstås...

Postat av: Anonym

Never stop är ju för övrigt det bästaste som finns. KÖP O ÄT!

2009-01-08 @ 19:31:48
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback